Циљ:Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области Интернет маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у Интернет маркетингу и њихова примена у процесу управљања Интернет маркетингом.
Исход:Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате, реализују и врше контролу свих активности везаних за представљање предузећа на Интернету, као и прилагођавање предузећа потрошачима у смислу лаког проналажења и коришћења од стране корисника.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Основе интернет маркетинга;
Модели пословног наступа на интернету ;
Интернет маркетинг план;
Одређивање циљног тржишта на интернету;
Стратегије интернет маркетинга;
Технике и тактике интернет маркетинга;
Дигитални канали промоције: веб сајт, блог, SEO;
Дигитални канали промоције: маркетинг на претраживачима;
Дигитални канали промоције: друштвени медији;
Дигитални канали промоције: e-mail маркетинг, online односи с јавношћу;
Мобилни маркетинг;
Веб аналитика;
Трендови у интернет маркетингу.
Практична настава:
Технологије интернет маркетинга; Интернет маркетинг план; Инсталација WordPress CMS-a, SEO – примери на WordPress-у; CRM интеграција са WordPress-ом, Примена Google сервиса; Примена друштвених мрежа, Плаћено интернет оглашавање, Одбрана радова.
Литература
Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг, уџбеник, АТУСС, Београд, 2021.
Јевремовић М., Сталетић Н., Интернет маркетинг - приручник за лабораторијске вежбе, друго издање, АТУСС, Београд, 2022.