Услов:Положен пријемни испит и друге одредбе усклађене са статутом/правилницима Школе
Циљ:Упознавање студената са истраживањима и питањима која отвара психологија комункацијe, као и разумевање кључних тема социјалне психологије, уз могућност развијања способности за креативну примену стечених психолошких знања у професионалном окружењу.
Исход:Од студената се очекује да на крају курса буду способни за разумевање кључних комуниколошких модела и претпоставки, за разумевање принципа и механизама који обједињује различите видове његове примене у пословном окружењу.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Комуниколошки модели,
Пет златних правила,
Вербална комуникација,
Невербална комуникација,
Емоционална писменост,
Активно слушање и пoруке,
Решавање конфликта, психологија преговарања,
Посредовање, тежак клијент,
Игре које пословни људи играју,
Игре моћи и психолошки аикидо,
Тимски рад,
Групна креативност,
Стрес и синдром сагоревање,
Модели пословног састанка
Пословни бонтон.
Практична настава:
.
Литература
Мандић, Т. Комуникологија-Психологија Комуникација. Београд: КЛИО, 2001
Костић, Л.Комуникологија са пословном комуникацијом. Београд: ВИШЕР, 2011