Циљ:Циљ овог курса је да се студенти упознају и савладају основе моделовања у виртуелном 3Д простору, почев од једноставних објеката, до стилизованих карактера.
Исход:Студенти имају прилику да разумеју различите врсте геометрије која се користи у 3Д пројектима, савладају основне алатке и принципе моделовња и буду у стању да самостално моделују, текстуришу и рендерују једноставне и стилизоване објекте и карактере.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Увод у 3Д програме и логику. Увод у навигацију, логику и интерфејс програма за 3Д моделовање.
Типови геометрије, њихове предности, недостаци и примене. NURBS, полигонални објекти, разлике, специфичности, предности и мане.
Полигонално моделовање - правилна геометрија, принципи и методе креирања.
Моделовање једноставних објеката, упознавање са алаткама и методама за моделовање - спајање објеката, умекшавање ивица, додавање низа ивица, рад са осама објекта, приљубљивање оса или објеката тачкама, ивицама или гриду.
Моделовање објеката - алатке, extrude, bridge, спајање тачака и ивица.