Spinner

Документ се учитава

АТУСС

ВИШЕР

Академија техничко-уметничких струковних студија Београд

Одсек Висока школа електротехнике и рачунарства

Пројектовање софтвера Шифра: OI0036 | 6 ЕСПБ

Опште информације
Ниво студија: Основне струковне студије
Година студија: 3
Семестар: 5
Услов: Објектно орјентисано програмирање
Циљ: Упознавање са савременим софтверским инжењерством, теоријом и практичним поступцима у процесу развоја софтвера у свим фазама његовог животног циклуса
Исход: Студенти ће бити оспособљени да моделујусложена и дистрибуирана софтверска решења и информационе системе по UML 2.x методолигији
Садржај предмета
Теоријска настава:
  1. Упознавање са UML језиком
  2. Упознавање са животним циклусом софтвера
  3. Упознавање са различитим методама развоја
  4. Анализа корисничких захтева и системска структурна анализа
  5. Дијаграми стања и активности
  6. Дијаграми класа
  7. Дијаграми интеракције
  8. Моделовање структуре софтверских решења
  9. .Компоненте и размештај
  10. Моделовање понашања софтверских решења
  11. Упознавање пројектних образаца обавезних у моделовању савремених софтверских решења
  12. Имплементација
  13. Тестирања и одржавања софтвера
Практична настава:
Литература
  1. M. Zarić, N. Piroćanac, D. Milićev, Objektno orijentisano modelovanje na jeziku UML, skripta sa praktikumom, Mikro knjiga, 2002
  2. .J. Atlee, S. Pflegeer, Softversko inženjerstvo, CET, 2006
Број часова активне наставе (недељно)
Предавања: 2
Вежбе: 3
Други облици наставе: 0
Оцена знања (максималан број поена 100)
Предиспитне обавезе
Поени
активности у току предавања
10
активности на лабораторијским вежбама
30
семинарски рад
0
колоквијум
30
Завршни испит
Поени
Писмени испит
30
Усмени испит
0
Практични испит
0

Наставник

Сарадник

Обавештења
© 2025 Одсек Висока школа електротехнике и рачунарства, Београд
Војводе Степе 283, office@viser.edu.rs, +381 11 2471 099
Радно време: Понедељак - Петак 09:00-17:00