Циљ:Циљ предмета је стицање основних знања и вештина из области маркетинга. Савладавање метода и техника које се користе у маркетингу и њихова примена у процесу управљања маркетингом.
Исход:Након одслушаног курса студенти ће бити оспособљени да планирају, прате и врше контролу маркетинг процеса у самом предузећу. Студенти ће такође бити оспособљени за самостално успешно представљање на Интернету.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Маркетинг као пословна функција.
Пословне активности маркетинга.
Поступак и методе истраживања тржишта
Квантитативне и квалитативне методе истраживања у маркетингу
Истраживање окружења у маркетинг истраживању тржишта
Сегментација тржишта и одабир тржишних сегмената
Стратегије и тактике маркетинга
Контрола маркетинг активности
Управљање маркетингом у електронском пословању
Интернет маркетинг план
Инструменти маркетинг микса у електронском пословању
Маркетинг информациони систем
Практична настава:
Врсте и структура Оnline наступа;
Интернет маркетинг план: Анализа тржишта;
Креирање стратегија Оnline маркетинга и концепта Оnline наступа;
Планирање Интернет маркетинг буџета;
Формирање тима и дефинисање временских рокова;
Рад на више Оnline платформи и са више различитих маркетинг алата.
Литература
Filipović V., Kostić-Stanković M., Marketing menadžment,Data status, Beograd, 2006.
Kotler P., Lane K., Martinovic M., Upravljanje marketingom, Mate, Zagreb, 2014 .
Chaffey D., Smith PR., eMarketing eXcellence: Planning and optimizing your digital marketing, 4th edition, Abingdon, Oxon: Routledge, 2013.