Циљ:Стицање знања и вештина студената из области управљања маркетинг функцијом, затим израдом и имплементацијом маркетинг планова применом савремених метода и техника као и информационо-комуникационих технологија.
Исход:Студенти су оспособљени да самостално или у тиму планирају, прате и врше контролу маркетинг процеса и медијског представљања предузећа, производа, услуга, пројеката или других промотивних активности.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Маркетинг као научна дисциплина
Дефинисање основне концепције маркетинга
Односи и мреже
Стратешко тржишно планирање
Процес маркетинга
Планирање производа, прихода и садржај плана маркетинга
Анализа маркетиншких прилика
Снимање маркетиншког окружења
Анализирање тржишта крајње потрошње и понашања купаца
Анализа тржишта пословне потрошње
Анализа индустрија и конкурената
Идентификација тржишних сегмената и одабир циљног тржишта
Управљање услужним делатностима
Управљање каналима маркетинга
Управљање директним и online маркетингом
Практична настава:
Током вежби се расправља о конкретним примерима из праксе о материји обухваћеној програмом предавања.
Литература
Филип Котлер, Управљање маркетингом (2001), Дата статус, Београд.
Ј.Вукмировић, Д. Вукмировић, (2011), Маркетинг истраживања, Београдска пословна школа, Београд.
В. Филиповић, М. Костић-Станковић, Маркетинг менаџмент, ФОН, Београд, 2009.