Spinner

Документ се учитава

АТУСС

ВИШЕР

Академија техничко-уметничких струковних студија Београд

Одсек Висока школа електротехнике и рачунарства

Водич за студентску мобилност

Еразмус повеља

Ми у медијима

45 година рада Школе

Међународни пројекти

Кратки програми студија

Висока школа електротехнике и рачунарства бесплатно је организовала курсеве кратких програма:

  • Дијагностика возила
  • Професионални развој професора и наставника
  • Програмер веб апликација
Детаљније

Обавештења

Извештај комисије за решавање социјалних молби

Комисија за решавање социјалних молби је на основу поднетих захтева саставила извештај са предлогом износа за умањење школарина, који се налази у прилогу. Комисија ће примати жалбе и приговоре 20.01. у термину 12:00 - 13:00 у кабинету 512. Извештај можете погледати овде >>>.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ЈАНУАРСКОМ ИСПИТНОМ РОКУ У ШКОЛСКОЈ 2021/2022. години

Јануарски испитни рок у школској 2021/2022. години одржаће се у периоду од 31. јануара 2022. године до 11. фебруара 2022. године.

Пријава испита за јанурски испитни рок ће почети 20. децембра 2021. године и трајати до 24. јануара 2022. године.

Услов за пријаву испита за јануарски испитни рок јесте да је измирено 40% школарине.

Предлог ранг листе кандидата за студентске кредите и стипендије

Утврђен је предлог листе кандидата – ранг листе, за студентске кредите и стипендије.

Кандидати су сортирани по абецедном реду и за сваког су приказани основни матични подаци, елементи за бодовање, укупан број бодова, као и описна порука. Најнижи број бодова за одобрени студентски кредит је 10,50.

Уколико нису тачно наведени неки од елемената за бодовање који су наведени у конкурсу, кандидати треба да доставе документоване приговоре уз попуњен образац најкасније до 17.12.2021.године. ( образац се може добити у студентској служби ВИШЕР ).

ПРИГОВОРИ КОЈИ НИСУ ДОКУМЕНТОВАНИ НЕЋЕ СЕ РАЗМАТРАТИ !

Студенти којима је одобрена стипендија или кредит, треба да отворе текуће рачуне у најближој експозитури УНИКРЕДИТ БАНКЕ уколико до сада нису отворили. Потребан је ИНДЕКС и важећа ЛИЧНА КАРТА.

Такође у складу са конкурсом, треба предати исправне менице, образац бр. 6 – изјава жиранта и очитану личну карту жиранта. ( односи се на студенте којима је одобрен студентски кредит )

Менице морају бити уредне, неоштећене и попуњене према упутству са полеђине Обрасца бр.6.

Менице се купују у банци.

Рок за предају МЕНИЦА је 20.02.2022. године.

Ранг листу кандидата можете погледати ОВДЕ.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ОБАВЕЗНОМ ПРЕУЗИМАЊУ ИНДЕКСА

Студенти који нису преузели индекс од Службе за студентска и наставна питања у термину који им је одређен приликом предаје докумената за упис у школску 2021/2022. годину, ПОЗИВАЈУ СЕ ДА ИНДЕКСЕ ПРЕУЗМУ НАЈКАСНИЈЕ ДО 10. ДЕЦЕМБРА 2021. године. 

Одсек ВИШЕР не одговара за чување индекса који није преузет од Службе за студентска и наставна питања након 10. децембра 2021. године. Индекс је јавна исправа којом се доказује идентитет и статус студента. Студенту може бити ускраћено право на приступ колоквијумима, испитима, административним процедурама и сл. уколико студент код себе нема индекс.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОДНОШЕЊУ МОЛБИ ЗА УМАЊЕЊЕ ШКОЛАРИНА ЗА СТУДЕНТЕ ЛОШИЈЕГ МАТЕРИЈАЛНОГ ИЛИ СОЦИЈАЛНОГ СТАТУСА

Подношење молби за остваривање умањења школарина за студенте лошијег материјалног или социјалног статуса почиње од дана објављивања овог обавештења (16. новембар 2021. године) и трајаће до 24. децембра 2021. године. 

Обавештење са детаљнијим информацијама о терминима и начину за предају молбе, као и документацији која се прилаже уз молбу ПОГЛЕДАЈТЕ ОВДЕ>>>

НАКНАДНИ УПИС У ШКОЛСКУ 2021/2022. ГОДИНУ

Рок за редовни упис студената у школску 2021/2022. годину истекао је 29. октобра 2021. године.

Процедуру за накнадни упис у школску 2021/2022. годину (након 29.10.2021. године) можете пронаћи ОВДЕ>>>

На истој страници можете пронаћи и архиву објављених обавештења о роковима и условима за упис студената у школску 2021/2022. годину и роковима за попуњавање изборне листе, као и коначне ранг листе студената за упис у другу, односно трећу годину основних струковних студија за школску 2021/2022. годину.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОМЕНИ РАЧУНА ЗА УПЛАТУ ШКОЛАРИНА И ОСТАЛИХ НАДОКНАДА

ВАЖНО: Због оснивања АТУСС, рачун на који ће се убудуће уплаћивати школарине и све друге надокнаде и уплате чији је прималац Одсек ВИШЕР јесте: 840-2119666-62

Студенти и сва друга лица која по било ком основу (школарине, пријава испита и сл.) врше уплату у корист Одсека ВИШЕР, почевши од дана објављивања овог обавештења све уплате треба да врше искључиво на горе наведени нови број рачуна.

Од дана објављивања овог обавештења, приликом попуњавања налога за уплату, у поље "позив на број" УВЕК и ОБАВЕЗНО се као прво уписује "1- ", а потом се уписује уобичајена бројчана комбинација (дакле, у поље "позив на број" убудуће уписивати бројчану комбинацију која се добија по систему "1 - шифра студијског програма – број индекса – година уписа – шифра уплате"). 

Детаљнија упутства за вршење уплата погледајте на страници Инструкције за плаћање.

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПРОДУЖЕЊУ ТРАЈАЊА ПРИЈАВЕ ЗАВРШНОГ И МАСТЕР РАДА

Обавештавају се студенти којима је одобрена пријава завршног или мастер рада у периоду од 7. 12. 2019. до 7. 6. 2020. године,  да се важење пријаве продужава за шест месеци.

Конкурси за посао у компанији HAPPY TV

постављено 2022-01-12 16:29:13

HAPPY TV расписује конкурс за следећа радна места:

  • Оператор за техничко вођство - текст огласа можете погледати овде
  • Реализатор у емитовању - текст огласа можете погледати овде

Компанија Vivex Group расписује конкурс за посао

постављено 2021-12-18 17:55:24

Привредно друштво за производњу, унутрашњу и спољну трговину "Vivex Group" d.o.o. Београд расписује Конкурс за радно место сервисер. Детаљније информације о конкурсу можете погледати ОВДЕ >>>

© 2022 Одсек Висока школа електротехнике и рачунарства, Београд
Војводе Степе 283, office@viser.edu.rs, +381 11 2471 099