Cilj:Cilj predmeta je sticanje osnovnih znanja i veština iz oblasti Internet marketinga. Savladavanje metoda i tehnika koje se koriste u Internet marketingu i njihova primena u procesu upravljanja Internet marketingom.
Ishod:Nakon odslušanog kursa studenti će biti osposobljeni da planiraju, prate, realizuju i vrše kontrolu svih aktivnosti vezanih za predstavljanje preduzeća na Internetu, kao i prilagođavanje preduzeća potrošačima u smislu lakog pronalaženja i korišćenja od strane korisnika.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
Osnove internet marketinga;
Modeli poslovnog nastupa na internetu ;
Internet marketing plan;
Određivanje ciljnog tržišta na internetu;
Strategije internet marketinga;
Tehnike i taktike internet marketinga;
Digitalni kanali promocije: veb sajt, blog, SEO;
Digitalni kanali promocije: marketing na pretraživačima;
Digitalni kanali promocije: društveni mediji;
Digitalni kanali promocije: e-mail marketing, online odnosi s javnošću;
Mobilni marketing;
Veb analitika;
Trendovi u internet marketingu.
Praktična nastava:
Tehnologije internet marketinga; Internet marketing plan; Instalacija WordPress CMS-a, SEO – primeri na WordPress-u; CRM integracija sa WordPress-om, Primena Google servisa; Primena društvenih mreža, Plaćeno internet oglašavanje, Odbrana radova.
Literatura
Jevremović M., Staletić N., Internet marketing, udžbenik, ATUSS, Beograd, 2021.
Jevremović M., Staletić N., Internet marketing - priručnik za laboratorijske vežbe, drugo izdanje, ATUSS, Beograd, 2022.