Циљ:Пренети студенту основне појмове о електронском пословању кроз низ практичних примера. Активирати студента да самостално истражује и анализира концепте електронског пословања помоћу Интернет сервиса и алата.
Исход:Студенти се оспособљавају за критичко сагледавање аутоматизације пословања малих и средњих предузећа, као и за доношење одлука о планирању, увођењу и праћењу електронског пословања предузећа.
Садржај предмета
Теоријска настава:
Појам и модели електронског пословања;
Процес увођења електронског пословања;
Електронска трговина;
Управљање односима са клијентима - CRM;
Електронско банкарство;
Системи плаћања у електронском пословању;
Механизми заштите у електронском пословању;
Електронска управа;
Електронско здравство;
Електронско образовање;
Мобилно пословање;
Трендови у електронском пословању: Internet of Things (IoT);
Трендови у електронском пословању: Crowdsourcing;
Трендови у електронском пословању: Виртуелна реалност.
Практична настава:
Лабораторијске вежбе у рачунарској учионици где се методске јединице са предавања поткрепљују примерима из праксе и стимулише самосталан истраживачки рад студената. Примена модерних Интернет сервиса и напредних техника претраживања, као и анализе пословних резултата у електронском пословању.
Литература
Д. Тошић, А. Симовић, Н. Сталетић, Основи електронског пословања: Приручник, ВИШЕР, Београд, 2017.
Б. Раденковић, М. Деспотовић-Зракић, З. Богдановић, Бараћ Д., А. Лабус, Електронско пословање, ФОН, Београд, 2015.