Spinner

Dokument se učitava

ATUSS

VIŠER

Akademija tehničko-umetničkih strukovnih studija Beograd

Odsek Visoka škola elektrotehnike i računarstva

Marketing istraživanja Šifra: 220111 | 8 ESPB

Opšte informacije
Nivo studija: Specijalističke strukovne studije
Godina studija: 1
Semestar: 1
Uslov:
Cilj: Sticanje znanja i veština studenata iz oblasti upravljanja marketing funkcijom, zatim izradom i implementacijom marketing planova primenom savremenih metoda i tehnika kao i informaciono-komunikacionih tehnologija.
Ishod: Studenti su osposobljeni da samostalno ili u timu planiraju, prate i vrše kontrolu marketing procesa i medijskog predstavljanja preduzeća, proizvoda, usluga, projekata ili drugih promotivnih aktivnosti.
Sadržaj predmeta
Teorijska nastava:
  1. Marketing kao naučna disciplina
  2. Definisanje osnovne koncepcije marketinga
  3. Odnosi i mreže
  4. Strateško tržišno planiranje
  5. Proces marketinga
  6. Planiranje proizvoda, prihoda i sadržaj plana marketinga
  7. Analiza marketinških prilika
  8. Snimanje marketinškog okruženja
  9. Analiziranje tržišta krajnje potrošnje i ponašanja kupaca
  10. Analiza tržišta poslovne potrošnje
  11. Analiza industrija i konkurenata
  12. Identifikacija tržišnih segmenata i odabir ciljnog tržišta
  13. Upravljanje uslužnim delatnostima
  14. Upravljanje kanalima marketinga
  15. Upravljanje direktnim i online marketingom
Praktična nastava:
  1. Tokom vežbi se raspravlja o konkretnim primerima iz prakse o materiji obuhvaćenoj programom predavanja.
Literatura
  1. Filip Kotler, Upravljanje marketingom (2001), Data status, Beograd.
  2. J.Vukmirović, D. Vukmirović, (2011), Marketing istraživanja, Beogradska poslovna škola, Beograd.
  3. V. Filipović, M. Kostić-Stanković, Marketing menadžment, FON, Beograd, 2009.
Broj časova aktivne nastave (nedeljno)
Predavanja: 4
Vežbe: 3
Drugi oblici nastave: 0
Ocena znanja (maksimalan broj poena 100)
Predispitne obaveze
Poeni
aktivnosti u toku predavanja
5
aktivnosti na laboratorijskim vežbama
0
seminarski rad
0
kolokvijum
50
Završni ispit
Poeni
Pismeni ispit
0
Usmeni ispit
0

Nastavnik

Saradnik

Obaveštenja